In deze module wordt er gewerkt rond de problematiek van het belang van het imago: voor de onderneming en de kwaliteit van de dienstverlening door de bestuurder.
Niet alleen gaan we dieper in op zowel organisatie als taken van de bestuurder maar de vraag wordt tevens gesteld; waarmee en met wie komt de bestuurder allemaal in contact.
- Hoofdstuk I. Rol van de chauffeur in het commercieel proces
- Hoofdstuk II. Hoe draagt de chauffeur bij tot het imago van het bedrijf
- Hoofdstuk III. Commerciële en financiële gevolgen van een geschil
- Hoofdstuk IV. Persoonlijk actieplan
- Hoofdstuk V. Attitude in het verkeer
- Hoofdstuk VI. Voorkomen van de chauffeur en het voertuig
- Hoofdstuk VII. Klantvriendelijkheid
- Hoofdstuk VIII. Omgaan met een ontevreden klant
- Hoofdstuk IX. Respect voor procedures en afspraken
Volgens de nieuwe richtlijn dient u er voor te zorgen dat u van elk van de opleidingsthema's minstens één volledige opleiding en 3 uur praktisch onderricht hebt gevolgd. Binnen de volledige 35u nascholing mag u niet twee maal dezelfde module gevolgd hebben.
Deze module geldt voor thema 3 en biedt 7 kredietpunten (deze module is geldig voor zowel het rijbewijs C met code 95 als het rijbewijs D met code 95).